Matrícula curs 2026-2027 nou alumnat
LLEGIU BÉ LES INSTRUCCIONS ABANS D'ACCEDIR AL FORMULARI DE MATRÍCULA
Període de matriculació:
- Alumnat d'Iniciació 1 (EA1) i Escola d'Adults 1 (EA1) del 22 al 26 de juny, ambdós inclosos. En cas de matrícula posterior al 26 de juny es perdrà la preferència en l'ordre de matrícula per triar grup de llenguatge musical.
- Alumnat de la resta de cursos d'escola de música: a partir del 29 de juny, en funció de les places, i un cop es notifiqui l'admissió.
Coses a tenir en compte:
- Les sol·licituds de matrícula realitzades per aspirants que no han estat encara admesos/es seran anul·lades automàticament.
- En cas de sol·licituds duplicades, només es tindrà en compte la darrera sol·licitud i les anteriors seran anul·lades automàticament.
- MOLT IMPORTANT: Un cop iniciat el curs, i d'acord amb les ordenances fiscals, en cas d’impagament de dos rebuts es donarà de baixa de la matrícula al centre.
Més informació:
Ordenances fiscals i preus públics 2026: ordenança fiscal 2.11 TAXA PER SERVEIS EDUCATIUS
HORARIS CURS 2026-2027
Abans de triar grups i assignatures, consulteu els horaris per al proper curs:
Horaris Escola de Música 2026-2027
IMPRESOS
Durant el tràmit de matrícula se us demanarà la següent documentació en format PDF:
- DNI de l'infant (si en té).
- DNI dels tutors.
- Llibre de família.
- Imprès de matriculació emplenat.
- Imprès d'autorització d'ús de Workspace.
- Carta de compromís educatiu.
- Imprès de domiciliació bancària.
Podeu descarregar aquí els impresos:
Autorització Workspace menors de 14 anys
Comunicació Workspace menors majors de 14 anys
Comunicació Workspace majors d'edat
Carta de compromís educatiu (alumnes menors d'edat)
Carta de compromís educatiu (alumnes majors d'edat)
Imprès de domiciliació bancària
Imprès de matrícula Iniciació 1 (IN1)
Imprès de matrícula Iniciació 2 (IN2)
Imprès de matrícula Nivell Elemental 1 (NE1)
Imprès de matrícula Nivell Elemental 2 (NE2)
Imprès de matrícula Nivell Elemental 3 (NE3)
Imprès de matrícula Nivell Elemental 4 (NE4)
Imprès de matrícula Nivell Mitjà (NM1 a NM6 i NM)
Imprès de matrícula Escola d'Adults (EA)
CONSULTA DE L'IDALU
L'identificador de l'alumne (IDALU) és el número d'inscripció al Registre d'alumnes de Catalunya (RALC), que s'assigna (de manera única) a un alumne quan fa la primera matrícula en centres educatius públics i privats d'ensenyaments reglats no universitaris que desenvolupen l'activitat a Catalunya. Atès que és una dada que es demana al formulari de matrícula, per tal de conèixer el vostre IDALU, si no el sabeu, posem a la vostra disposició un enllaç al web del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya on el podreu consultar:
GOOGLE WORKSPACE
El nostre centre utilitza l'entorn Workspace de Google (Classroom, Gmail, etc.). Durant el procés de matriculació se us demanarà l'autorització, en cas d'alumnes menors de 14 anys, o se us comunicarà i informarà, en cas d'alumnes majors de 14 anys, sobre l'ús d'aquests serveis.
NORMATIVA D'ÚS DE L'ENTORN WORKSPACE
AFACEM
L'AFACEM (associació de famílies i alumnat del Conservatori i Escola de Música de Lleida) col·labora amb el centre en l'organització i finançament d'activitats, sortides, compra de material, setmana cultural, etc. Les persones inscrites a l'associació gaudeixen de descompte o gratuïtat a les activitats del centre que aquesta finança, com és el cas de sortides, préstec d'instruments de l'AFACEM o altres activitats. La quota és de 25€ per família i curs. Per beneficiar-se dels avantatges de ser membre de l'AFACEM cal omplir els camps corresponents al formulari de matrícula.
FORMULARI D'INSCRIPCIÓ A L'AFACEM
Els tràmits de matrícula s'activaran automàticament el dilluns 22 de juny.
TRÀMIT DE MATRÍCULA INICIACIÓ 1 i ESCOLA D'ADULTS 1
(IN1 I EA1)
TRÀMIT DE MATRÍCULA NOU ALUMNAT D'ALTRES CURSOS D'ESCOLA DE MÚSICA
BONIFICACIONS
D'acord amb les ordenances fiscals es poden bonificar les quotes mensuals si es compleixen els requisits necessaris (consulteu AQUÍ la normativa). La bonificació NO s'aplica a la matrícula.
IMPORTANT! Recordeu que:
- Les bonificacions s'han de sol·licitar cada inici de curs.
- El tràmit de bonificació és independent del tràmit de matrícula.
- La bonificació s'aplica a partir del moment de la concessió de la mateixa.
- Si caduca el carnet de família nombrosa es perdrà automàticament la bonificació.
- No es tramitarà cap bonificació d'alumnat que encara no estigui matriculat.
EL TRÀMIT DE BONIFICACIÓ S'ACTIVARÀ AUTOMÀTICAMENT EL DIA 22 DE JUNY